11 תשובות
שואל השאלה:
בערך 1,300
אנונימית
שואל השאלה:
מחר אני הולכת לגן סיפור, אתה יודע איפה אני יכולה למצוא ערכים של המקום?
אנונימית
אממ אני לא מכירה את המקום, אבל בעיקרון לצהריים נגיד שעועית ירוקה עם דג בתנור וארז זה מעולה
או פיצה פיתה מלחם קל וסלט
מה עשית בסוף?
שואל השאלה:
אכלתי סלט כלשהו בלי טחינה

ואז בערב אכלתי ממש מסודר ואז הגיע לי בולמוס אכילה/:
אכלתי מלא ברמות מהחלה אז אני קצת הרבה מאוכזבת מעצמי
אנונימית
אל תתבאסי, יש ימים כאלו והכל טוב תנסי לחזור לשגרה מאוזנת
שואל השאלה:
אני יכולה בבקשה להתייעץ איתך אם את מבינה בחיטוב ונושא הזה?
אנונימית
כן בטח, יכול להיות שאראה בבוקר כי אני צריכה להתנתק עכשיו :(
שואל השאלה:
סבבה תודהה:)

אני בת 18(עוד כמה ימים)
אני בגובה 1.70
ושוקלת 70

יש לי ירכיים שמנות ויש לי גם צדדים כאלה בגוף. אני שונאת את זה. אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה.

אני עושה בכל יום סביב ה10,000 צעדים. ואוכלת סביב ה100 גרם חלבון.

אם אני יורדת במשקל נגיד ל60 אז כל השומן הזה בירכיים ירד?
אני לא מתאמנת במכון, אבל מה אני יכולה לעשות? אני ממש לא יכולה לראות את השומן הזה בגוף שלי


ועוד שאלה, זה ייתכן שהמשקל שלי נתקע גם אם אני בגירעון קלורי?
אני בגירעון קלורי ופתאום המשקל נתקע ולא יורד.

כבר ירדתי מעל ל10 קילו (בדרך בריאה)
אנונימית
אוקיי אז ככה
בעיקרון אם את לא מתאמנת ירד לך שריר ושומן ביחד, מה שלא כדאי כי הכי טוב למקסם את הירידה בשומן וכמה שפחות בשריר
בעיקרון איפה שהגוף אוגר הכי הרבה שומן משם הוא גם יוריד אז אם זה הירכיים ירד משם יחסית הרבה אבל כמובן שיורד בכל בגוף
אם את בגירעון יכול להיות שהוא נתקע כי את לא בגירעון החדש לפי המשקל שלך, אחרי כל כמה קילו שיורדים נגיד 5 יש שינוי בשריפת הקלוריות היומית וצריך לקחת את זה בחשבון
במקרה שלך אני מאמינה שהפרש הוא נגיד 200 קלוריות גג אם זה 10 קילו
שואל השאלה:
לגבי מחר,

בבוקר אני אוכל יוגורט חלבון עם מעט קורנפלקס(עד 200 קלוריות)

בצהריים- מה לקחת??

בערב אכין לי סלט(65 קלוריות) ו100 גרם חזה עוף.

מה לקחת בצהריים? פסטה? פיצה? אין במקום הזה משהו בריא

זה בגן סיפור יש רעיון מה אני יכולה לקחת?
אנונימית
במסעדה להזמין מאכלים עם ירקות ופחות מטונגים נגיד חזה עוף ושעועית ירוקה או אורז וסלט
במסעדה חלבית גם ירקות, ונגיד כריך מקמח מלא
לאורך כל היום לאכול מאכלים קצת פחות עשירי קלוריות והרבה מים