5 תשובות
אירובי יעזור לך להיות בגירעון קלורי ולרדת במשקל הוא לא יעצב לך את הגוף
יש לך נתונים ממש טובים ואת לא צריכה משהו קיצוני
אני עושה פילאטיס כל יום וזה עשה לי שינוי מטורף
יש ביוטיוב סרטונים במלא רמות קושי ורובם ללא ציוד או כזה שזול מאוד.
זה מחזק ממש ונותן לגוף צורה,ואני הייתי כמה שנים ממש חזקה עם משקלים ועברתי לזה ומעולם לא היתה לי בטן חטובה כמו היום.
ממש ממליצה לך לנסות(:
תתחילי לשחות זה עושה קסמים
כן, זה יעזור להתחטב אבל חשוב מאוד לשלב אימוני כוח (גם אם אץ לא אוהבת) כדי להעלות מסת שריר
וגם יחזק אותך
זה יכול לעזור לך עם שרירים ברגליים ואולי קצת חיטוב הליכון וזה ממש סבבה ואם זה כיף לך אז לכי על זה עוד יותר טוב