7 תשובות
אם הכוונה שלך לפתח גוף ולהתחזק אני ממליצה לעשות
3-5 סטים
8-12 חזרות ( או עד כמעט כשל )

לרוב צריך להגיע לכמעט כשל כדי באמת להרגיש שהשריר עובד טוב ולפתח אותו
אני בכלל עושה 6 סטים
כל סט עד כשל חוץ מ2 ראשונים שזה עד 10 חזרות שזה בכלל חימום
אני עושה 4 סטים ומנסה להגיע ל12 חזרות. במשקל של 30 קילו
אני מתחיל סט כבד 2-4 חזרות מוריד 10 קילו ועושה 6-10 חזרות לשני סטים ומסיים בסט של 10-15 חזרות
^אל תהיה מהמעצבנים שתופסים את זה לשעה
תלוי מה אתה יש כאלה שעושים עשר סטים אפילו
3-4 סטים
8-12 חזרות