4 תשובות
מסה זה לעלות במשקל ובמסת שריר
חיטוב זה לרדת ולהתחטב
חיטוב זה לרדת ולהתחטב
מסה זה עליה במשקל וחיטוב זה לחטב את הגוף, יעני להביא לו צורה
יש לך מדריכים בקישורים
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143545908146244866
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143698338745945346
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143545908146244866
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143698338745945346
במסה אתה עולה במשקל, בהתחלה על ידי אוכל ושרירים כדי לגדול
ואז בחיטוב בעיקר יורדים במשקל ושורפים את השומן של האוכל
נשארים עם יותר שריר ופחות שומן
ואז בחיטוב בעיקר יורדים במשקל ושורפים את השומן של האוכל
נשארים עם יותר שריר ופחות שומן
באותו הנושא: