4 תשובות
מסה זה לעלות במשקל ובמסת שריר
חיטוב זה לרדת ולהתחטב
מסה זה עליה במשקל וחיטוב זה לחטב את הגוף, יעני להביא לו צורה
יש לך מדריכים בקישורים
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143545908146244866
https://www.tiktok.com/@azulayomri/video/7143698338745945346
במסה אתה עולה במשקל, בהתחלה על ידי אוכל ושרירים כדי לגדול
ואז בחיטוב בעיקר יורדים במשקל ושורפים את השומן של האוכל
נשארים עם יותר שריר ופחות שומן