11 תשובות
במסה עולים במסת השריר
בחיטוב יורדים באחוזי השומן
שואל השאלה:
^ אז אם למשל אני רוצה להתחטב באזור מסויים בגוף , ואני במסה אז זה יותר טוב מאשר בחיטוב?
מסה זה לגדול וחיטוב זה יותר להראות את הקוביות למשל - הורדה באחוז שומן
אי אפשר לחטב רק אזור אחד בגוף אחוזי השומן יורדים באופן אחיד מכל הגוף
ואי אפשר להיות במסה וחיטוב בו זמנית אבל כן אפשר להיות במסה נקייה שזה ירידה באחוזי שומן ועלייה במסת השריר בו זמנית אבל זה קשה במיוחד לאדם שלא מבין
שואל השאלה:
לאא להיות במסה וחיטוב בו זמנית התכוונתי שברגע שאני במסה וכן רוצה לבנות שריר כולשהו בגוף אז זה יותר טוב מחיטוב ? אני קצת מבינה בזה אני רוצה לבנות מסה אבל לא ככ מבינה בזה
את מבינה בזה?
תלוי במטרות שלך
וזה מניסיון אישי לא משהו שלמדתי אני לא מבינה בזה ברמה המקצועית
שואל השאלה:
אז ניסית להכנס למסה? ואם כן תוכלי להסביר לי איך?
לא ניסיתי
אבל פשוט פלוס קלורי, הרבה חלבון ולפחות 3 אימוני כוח בשבוע
ממליצה לדבר עם תזונאית ומאמן
שואל השאלה:
סגור תודה רבה רבה (: עזרת ממש !
בשמחהה