6 תשובות
מסה אתה עולה במשקל
חיטוב אתה יורד במשקל
שואל השאלה:
ומבחינת האימונים עצמם- מה שונה?
אנונימית
מסה זה בעודף קלורי, והמטרה של זה זה בדרך כלל לפתח שרירים, לעלות במסה עצמה של הגוף
וחיטוב זה גירעון, והמטרה זה בדרך כלל לרדת באחוזי שומן ובמשקל
מבחינת האימונים כנראה שתרצי לעשות יותר אירובי בחיטוב ובמסה יותר אימוני כוח, בכל מקרה צריך לשלב את שניהם בשני המקרים
שואל השאלה:
אז ההבדל העיקרי הוא בתזונה?
אנונימית
בין היתר.... עודף קלורי או גרעון, אבל במסה בגלל שהמטרה היא לפתח שרירים גם האימונים זה חלק ממש חשוב ממנה