5 תשובות
מסה זה לשרירים וכאלה ולהגדיל
חיטוב זה יותר לרדת במשקל
חיטוב זה יותר לרדת במשקל
אנונימית
מסה זה העאלת מישקל ולעבה את עצמך להתנפח קוראים לזה בולקינג וחיטוב זה להרזות ולהבליט את השרירים,חיטוב יותר קשה כי שם אוכלים בריא מאוד ומאוד מוקפד,עם מסה אתה צריך לאכול הרבה יותר מברגיל שזה גם קשה נורא
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימי
מסה שווה עליה במשקל
לרוב המטרה זה להעלות כמה שיותר
מסת שריר וכמה שפחות אחוז שומן
חיטוב שווה ירידה במשקל
לרוב המטרה זה לרדת כמה שיותר
אחוז שומן וכמה שפחות מסת שריר
לרוב המטרה זה להעלות כמה שיותר
מסת שריר וכמה שפחות אחוז שומן
חיטוב שווה ירידה במשקל
לרוב המטרה זה לרדת כמה שיותר
אחוז שומן וכמה שפחות מסת שריר
מזה זה עלייה במשקל, זה להגדיל את המסה של הגוף. מתייחסים בעיקר למסת שריר, אבל גם טבעי שתהיה עליה באחוזי שומן.
חיטוב, זה כדי לרדת במשקל.
חיטוב, זה כדי לרדת במשקל.
באותו הנושא: