5 תשובות
חיטוב זה קוביות, פס בבטן שרירים וכאלה
והרזיה זה פשוט להיות רזה
שתי התשובות לא נכונות לגמרי.
הרזיה זה פשוט לרדת במשקל
וחיטוב זה לא דווקה לרדת במשקל אלא להוריד אחוזי שומן(לרוב תוך העלאת מסת שריר למרות שאת זה עושים בעיקר במסה)
אנונימי
שואל השאלה:
חיטוב משנה משהו במראה?
^רצח
אנונימי
הרזיה זה במטרה להרזות.
חיטוב זה במטרה לקוביות, שרירים, פס בבטן..