7 תשובות
דיאטה זה להוריד שומן.
חיטוב זה להעלות מסת שריר
אנונימי
דיאטה זה לאכול לפי תפריט מסויים וx קלוריות
חיטוב זה להוריד כמה שיותר שומן תוך שמירה על מקסימום שריר.
דיאטה זה לירידה במשקל. חיטוב זה לשמר ולחטב את מה שכבר יש
דיאטה אולי זה יותר תזונה נכונה וחיטוב זה יותר לפתח שרירים
בדיאטה אתה יכול לאבד מסת שריר ובחיטוב אתה דואג שהמסת שריר תישאר אבל האחוז שומן ירד
תגידו מה עובר עליכם^
כעיקרון בדיאטה וחיטוב אין הרבה הבדלים רק כמה הבדלים קטנים שבחיטוב את אוכלת כמה שיותר חלבון והתזונה שלך תהיה יותר בריאה בשביל לשמוק על המסת שריר והמראה אסטתי
בדיאטה אתה בדרך כלל עובד רק על פי קלוריות אבל יש כיום הרבה סוגי דיאטות ויש מלא שגם מתייחסות לחלבונים וזה
אם אתה לא אחד שמתאמן ואין לו מסת שריר כל כך אז אני ממליץ לך לעשות דיאטה (לשמור על גירעון קלורי) ולהתחיל להתאמן
דיאטה זה להוריד משקל, חיטוב זה לעצב את מה שכבר יש