7 תשובות
גם וגם
כאילו את צריכה לעשות גם מסה וגם חיטוב
גם וגם
שואל השאלה:
ואיך זה עובד?
אנונימית
אני התחלתי במסה, בחודשיים הראשונים מסה ואחרי חודשיים חיטוב לחודש וחצי חודשיים
זה גם וגם .
מסה - אימנוי כוח, מאזן קלורי חיובי / עודף קלורי והרבה חלבון
חיטוב - מאזן קלורי שלילי / גרעון קלורי
תעשי מסה ואז חיטוב