6 תשובות
כן אבל אין מה לפחד
לא לא כזה קשה, כן צריך להשקיע קצת יותר מבט' אבל זה לא רציני
זה מאוד תלוי : מי את ,מה ההרגלי הלמידה שלך, כמה יחל את ,עד כמה את יודעת לחרטת את המורים ועד כמה קל היה לך ללמוד בט.
י לא כזו שונה מ ט אם היה לך קשה בכיתה ט יהיה לך קשה גם בי והפוך
אין לך ממה לדאוג כולם עוברים את זה יעברו את זה ועברו את זה:)
לא רק יא וקצת יב
לאח שלי שעכשיו בכיתה י' היה ממש קשה שנה שעברה, אבל עכשיו יש לו יותר חברים, כיף לו במגמות שהוא נמצא בהן, הרבה יותר קל לו להשקיע כי כל המסביב טוב יותר
זה ככה לכל מי שאני מכירה