11 תשובות
לא
לי אישית לא היה , אבל תמיד אם משקיעים מוצאים זמן להכל והכל עובר מהר ובקלות
בכלל לא כיתה קלילה עוברת מהר
לא ממש, צריך לדעת לסדר את הזמן נכון ולהשקיע כשצריך.
לא
כיתה קלילה
לא
קליל ברמות
הכיתה הכי כיפית מאז כיתה א (לדעתי)
תשקיעי ב30 אחוז בעיברית ותנך זה חשוב
חוץ מיזה כלום
לא כלכך.. אבל תשקיעיי ממש בעבודות של ה-30% כדי שיהיה לך גיבוי למקרה ותיכשלי בי"א.
אנונימית
לא זה לא רק אם את באמת תקשיבי בשיעורים ותתרגלי באמת במקצועות שקשה לך,כיתה י תעבור לך חלקק
(נ.ב, על תשימי על אף אחד)
אנונימית