7 תשובות
לא
לא קשה אבל חשוב להשקיע. תזכור שהציון השנתי שלך מכיתה י' הוא חלק מהציון של הבגרות שלך אז להשקיע לא לוותר !
^כל מילה בסלע
זה קצת קשה בהתחלה כי רגילים לקייטנה.
זה כמו סטירה כזאת בתחילת שנה של התפקסות והרגשה של הסוף. 30 אחוז מהציון השנתי הולך לבגרות . שווה להשקיע- לא תמיד יש דרך חזרה
לא בכל המקצועות הציון השנתי הולך לבגרות