9 תשובות
לא ממש, יותר קשה זה גאומטריה.
לא, אם מבינים את זה ומתרגלים הרבה אין סיבה לא להצליח.
לא זה נושא ממש סבבה
לא.
עם תרגול, הקשבה והקפדה אפשר להצליח.
עם תרגול, הקשבה והקפדה אפשר להצליח.
לא, זה די קל אם מקשיבים ומבינים
הדבר היחיד שקשה בטריגו זה זהויות כל השאר ממש קל
לא, זה אפילו קל
טריגו זה די קל רק צריך ללכת לפי הנוסחאות זה רק למצוא ולהציב בלי יותר מדי סיבוכים, כל מה שצריך זה רק ללחוץ על המחשבון:-)
בתור מישהי שלמגה את זה כבר אבל עדיין ב י ממש לא
באותו הנושא: