6 תשובות
לא אבל חייב להשקיע
שואל השאלה:
אני בן ותודה ^
אנונימי
כיתה י קלה יותר מכיתה ט
לא קשה כמו יא
לא, בעיקר אם אתה נמצא במגמה שאתה אוהב (כי אז גם אם קשה זה לא נורא כי עושים מה שאוהבים)
אבל זה שהיא לא קשה לא אומר שלא צריך להקשיב בשיעורים ולהשקיע בלימודים, הייתה תקופה שלא עשיתי את זה והצטערתי על זה אחכ.
ושעות מחויבות, זה חשוב, אל תדחה את זה עדיף לסיים עם זה מוקדם אז תחפש כבר עכשיו או כשתתחיל את כיתה י מקום להתנדב בו
להשקיע!!