7 תשובות
אני השנה מסיימת כיתה י' במבר ובאמת שהם דואגים שהכיתה תהיה קלה פשוט תדעי לתכנן את הזמן שלך וללמוד למבחנים נגיד שבוע לפני ולהספיק לסיים את העבודות של ה30%
לא כל-כך תקחי אתזה בקלות כי יא תהיה הרבה יותר נוראית