7 תשובות
לא
קצת
לא.
לא.
אני השנה מסיימת כיתה י' במבר ובאמת שהם דואגים שהכיתה תהיה קלה פשוט תדעי לתכנן את הזמן שלך וללמוד למבחנים נגיד שבוע לפני ולהספיק לסיים את העבודות של ה30%
לא כל-כך תקחי אתזה בקלות כי יא תהיה הרבה יותר נוראית