9 תשובות
לא
זה קשה אבל אסור לוותר צריך להשקיע :)
יש תקופות ממש ממש עמוסות ויש פחות
בסופו של דבר נכון צריך להשקיע אבל במבט לאחר זה קליל כזה
לא זה לא קשה את בכלל בכיתה ו את לא? מה את מבינה
לא
שואל השאלה:
מה?^
אנונימית
דיברתי למעיין הזאת היא כיתה ו והיא אומרת לה שזה קשה
לא כל כך, לדעתי היא אפילו קצת פחות עמוסה מכיתה ט' מבחינת מקצועות, מבחנים, מערכת שעות וכו'.
בכיתה י' לצורך העניין הייתי מסיים ביום בממוצע ב- 12:30, בעוד שב- ט' הייתי מסיים בממוצע ב- 14:00.
אבל מבחינת הקושי, בהחלט יש עלייה מכיתה ט' לכיתה י'.
בכל מקרה, כיתה י' די מהנה הייתי אומר, ממש נהנתי בה, הלך לי טוב בלימודים וגם הצלחתי להתחבר יותר לתלמידים מהשכבה ולהכיר חברים חדשים וכו'.
אין ספק שזו אחת השנים הטובות בתיכון,
תנצלי כל רגע. בהצלחה!
כל אחד לוקח את הלימודים בצורה אחרת
אם תשקיע ותקשיב במהלך שיעור , ללמוד למבחנים יהיה לך יותר פשוט כי כבר יהיה לך רקע
אין שום קושיי , הכל קשור בהתמדה