12 תשובות
לא כמו י"א
לא כזה
חכה ל-יא
יותר כמו קייטנה
לי היה די קל
לא כל כך
שואל השאלה:
בטוח לא ? מתחילים קצת עם הבגרויות ומלא לחץ לכיתה יא..
אנונימית
השנה הכי מעניינת בחיים שלי
בגרות פנימית וזה הבית ספר עושה זה פשוט מבחן שכולם מקבלים ציון טוב כי המורים מתחשבים
באותו הנושא: