8 תשובות
אני גם עולה לי' יש לי אח ביא' הוא אומר שיש מלא שיורדים מ 5 ל3 כי זה ים לחץ
אמ לדעתי יא היה יותר קשה
יא יהיה יותר קשה כי בי' זה היה לי ממש קשה. תתאמצי הרבה ותצליחי, לא כמוני אבל לפחות לא התייאשתי וירדתי. למרות שהרבה פעמים רציתי
נוראי. וזה לא משתפר. מנסיון (סיימתי חמש יח"ל) עדיף לך כבר במהלך י' לשקול ברצינות עד כמה את מסתדרת עם הרמה ואם כדאי לך להמשיך בחמש, זה חוסך הרבה סיבוכים והשלמות בהמשך
MDT
וואי אני במואץ ואמורה להתחיל ומה זה הלחצתם אתי אלוהים :(
;(
כדי להצליח ב5 יח"ל צריך שני דברים: כישרון והתמדה. תחשבי עד כמה יש לך את שניהם. צריך להיות מאוד רציניים ולהשקיע לפחות שעה או שעתיים ביום לעשיית שיעורים ועוד יותר שעות ללמידה למבחנים. אני סיימתי י' 5 יח"ל השנה ואני יכולה להגיד שנהניתי מאוד, אבל לא השקעתי ובגלל זה הציונים היו בהתאם. את יכולה גם להחליט שאת נשארת לשנה ניסיון ומשם רואה (כמו שאני עשיתי). אם יש לך יכולת ללמוד ואת רוצה את זה אני מאמינה שתסתדרי לגמרי
אנונימית
קשה אבל אפשרי עם רצינות