11 תשובות
כי זה מבאס לדעת שמישהו שהיה קרוב אלייך (גם אם זה לא הכי קרוב) מנתק קשר
כי זו דחייה ובכל זאת קשר שנגמר זה לא כיף אם זה חד צדדי
כי זה לא נחמד להרגיש דחייה
כי זה שינוי בחיים שלך, את מרגישה פחות נאהבת ודחויה
שואל השאלה:
אוףף אני מרגישה בן אדם לא טוב ורע
אוףף אני מרגישה בן אדם לא טוב ורע
אנונימית
אין סיבה. היא בחרה לנתק קשר, לא סביר שזו אשמתך. תמצאי חברים אחרים
שואל השאלה:
אבל זאת כן אשמתי כי התנהגתי לא יפה
אבל זאת כן אשמתי כי התנהגתי לא יפה
אנונימית
מה עשית?
שואל השאלה:
רבתי איתה שהיא קצת חצופה עם כל התלונות שלה כל הזמן בגלל איזה משהו וטרקתי לה את הדלת בפנים והשארתי אותה לחפש מונית לבד ביישוב שלי כי לא היה לי כוח אלייה יותר ולשטויות שלה
גם מביאים אותה גם לוקחים אותה והיא כל הזמן מתלוננת ולא טוב לה אז יצאתי עלייה
אולי לא הייתי צריכה אבל כמה אני יכולה להבליג
רבתי איתה שהיא קצת חצופה עם כל התלונות שלה כל הזמן בגלל איזה משהו וטרקתי לה את הדלת בפנים והשארתי אותה לחפש מונית לבד ביישוב שלי כי לא היה לי כוח אלייה יותר ולשטויות שלה
גם מביאים אותה גם לוקחים אותה והיא כל הזמן מתלוננת ולא טוב לה אז יצאתי עלייה
אולי לא הייתי צריכה אבל כמה אני יכולה להבליג
אנונימית
אז הגיוני שהיא תכעס. אבל בסופו של דבר את כן תמצאי אנשים אחרים, את יכולה להתחרט ואולי להתנצל, אבל אל תרגישי שהרסת לעצמך הכל
שואל השאלה:
איתה בטוח הרסתי לעצמי אבל מה אני צריכה בנות כאלה בחיים שלי
איתה בטוח הרסתי לעצמי אבל מה אני צריכה בנות כאלה בחיים שלי
אנונימית
באותו הנושא: