6 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת היא פשוט ניתקה והיינו 4בנותצשהיינו חברות ואז ניתקנו קשר והיא חיזרה איתי והיא חברה של עוד השתיי בנות שהיינו איתן אז נראלי שהם אמרו לה
לא יודעת היא פשוט ניתקה והיינו 4בנותצשהיינו חברות ואז ניתקנו קשר והיא חיזרה איתי והיא חברה של עוד השתיי בנות שהיינו איתן אז נראלי שהם אמרו לה
לא נורא עשו לי את זה גם 4 פעמים אותה ילדה זה עובר רק אם היא רוצה לחזור לקשר שוב אל תתני לה
ואו מזכיר לי את מה שאני עשיתי.. ממבט שלי אני עשיתי את זה בלי שום סיבה כי אני מטומטמת אבל כנראה היא אולי מסערת רגשות או משהו..
אנונימית
אוליי היא אדם מתוסבך
איך זה הגיוני?
באותו הנושא: