4 תשובות
מצטרפת לשאלה קרה לי בול אותו מקרה
אנונימית
צרי לך חברות חדשות.
~אנונימית שאיננה אנונימית
~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
וואי קרה לי בול אותו דבר השנה.
היינו חברות מלא שנים ברמה שבגן אמא שלה הייתה מוציאה את שתינו ביחד ולפעמים אמא שלי,
לא מזמן התרחקנו והרגשתי שזה בא ממנה.
אני מעולם לא רציתי שזה יקרה אבל זה הרגיש כאילו היא מצידה מיצתה את הקשר שלנו ונפגעתי ברמות,
היא איתי בכיתה וזה קשה לא להגיד שלום ולא להתחבק כל בוקר כמו שהתרגלנו,
היא מצאה חברה חדשה ואני מרגישה כאילו "החליפו" אותי.
אבל זה עובר אהובה את צריכה רק לפתח לאנשים חדשים ולתת צ'אנס ולשכוח ממנה
היינו חברות מלא שנים ברמה שבגן אמא שלה הייתה מוציאה את שתינו ביחד ולפעמים אמא שלי,
לא מזמן התרחקנו והרגשתי שזה בא ממנה.
אני מעולם לא רציתי שזה יקרה אבל זה הרגיש כאילו היא מצידה מיצתה את הקשר שלנו ונפגעתי ברמות,
היא איתי בכיתה וזה קשה לא להגיד שלום ולא להתחבק כל בוקר כמו שהתרגלנו,
היא מצאה חברה חדשה ואני מרגישה כאילו "החליפו" אותי.
אבל זה עובר אהובה את צריכה רק לפתח לאנשים חדשים ולתת צ'אנס ולשכוח ממנה
אנונימית
שומעת ככה זה בחיים את תביני שהכל לטובה היא הולכת לדרך משלה ואת לדרך משלך כל אחת תמצא כיוון אחר בחיים ובתכלס זה מפחיד לנתק קשר מבסטי כי זה לא קשר רגיל זה כמו זוגיות רק בלי מין ואת תמצאי את האנשים שלך
באותו הנושא: