23 תשובות
כן
זה נורא.
זה נורא.
אנונימית
מה הסיבה שניתקת איתם קשר?
אנונימי
שואל השאלה:
חלק כי שיעמם אותי כבר לדבר איתם
חלק כי הם היו מעצבנים ופגעו בי אז מבחינתי לא מגיע להם להיות בקשר איתי
חלק כי עברתי למקום רחוק מהבית שלי ולא היה לי כוח לשמור איתם על קשר
ועוד סיבה שניתקתי קשר עם כולם זה כי רציתי להיות לבד יותר ושלא ירצו לדבר איתי כל הזמן או שיתקשרו אליי כל הזמן (אני בן אדם שמאוד אוהב להיות לבד)
חלק כי שיעמם אותי כבר לדבר איתם
חלק כי הם היו מעצבנים ופגעו בי אז מבחינתי לא מגיע להם להיות בקשר איתי
חלק כי עברתי למקום רחוק מהבית שלי ולא היה לי כוח לשמור איתם על קשר
ועוד סיבה שניתקתי קשר עם כולם זה כי רציתי להיות לבד יותר ושלא ירצו לדבר איתי כל הזמן או שיתקשרו אליי כל הזמן (אני בן אדם שמאוד אוהב להיות לבד)
אנונימי
שואל השאלה:
אה וגם בגלל שחלק מהידידות שלי היו ממש מכוערות חיצונית ואני לא רוצה קשר עם אנשים מכוערים כאלה
אה וגם בגלל שחלק מהידידות שלי היו ממש מכוערות חיצונית ואני לא רוצה קשר עם אנשים מכוערים כאלה
אנונימי
אם הם פגעו בך זה בסדר לגמרי.
שנה שעברה היו לי הרבה מאוד חברים, כן רציתי להיות קצת לבד, וזה בסדר לגמרי,
אולי יש לי פחות חברים עכשיו אבל בידיעה ששלושה חברים אמיתיים שבחיים לא עזבו אותי נשארו.
בסוף החופש תנסי להכיר חברים חדשים בבית ספר שלך
בהצלחה
שנה שעברה היו לי הרבה מאוד חברים, כן רציתי להיות קצת לבד, וזה בסדר לגמרי,
אולי יש לי פחות חברים עכשיו אבל בידיעה ששלושה חברים אמיתיים שבחיים לא עזבו אותי נשארו.
בסוף החופש תנסי להכיר חברים חדשים בבית ספר שלך
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
ובעצם זה היה יותר מ-7 אולי 15
ובעצם זה היה יותר מ-7 אולי 15
אנונימי
לא נורא,
ממליץ לך לנסות להכיר חברים חדשים
גם ציינת שעברת דירה אז כנראה גם עברת בית ספר
אז יהיה לך אפילו יותר ילדים חדשים להכיר
ממליץ לך לנסות להכיר חברים חדשים
גם ציינת שעברת דירה אז כנראה גם עברת בית ספר
אז יהיה לך אפילו יותר ילדים חדשים להכיר
שואל השאלה:
just a guy,תודה על התשובות שלך ועל ההבנה (:
just a guy,תודה על התשובות שלך ועל ההבנה (:
אנונימי
תרגיש/י חופשי לפנות אלי בפרטי (;
לך לטיפול גבר חוץ מהסיבה שפגעו בך שום סיבה שכתבת לא מוצדקת במיוחד הסיבה האחרונה שהן מכוערות זאת כבר רמה אחרת של בעיה שיש לך אתה חייב ללכת לטיפול ממליץ בחום מכל הלב
אנונימי
זה מחריד אתה מנתק קשר מאנשים בגלל שהם משעממים אותך ומעצבניים ומכוערים, אתה השלמות בהכל??
וגם אם כן זה לא נותן לך סיבה להתנהג ככה
וגם אם כן זה לא נותן לך סיבה להתנהג ככה
אה רגע מה
חשבתי הוא רשם שהחברות הייתה מכוערת( חברות לא טובה)
ניתקת קשר עם אנשים כי הם היו מכוערים?
אין סיכוי שזה אמיתי
חשבתי הוא רשם שהחברות הייתה מכוערת( חברות לא טובה)
ניתקת קשר עם אנשים כי הם היו מכוערים?
אין סיכוי שזה אמיתי
לא הוא כתב מכוערות חיצוני...
כן, הוא לא בקו
אנונימי
באמת עכשיו אני קורא את זה ואני בשוק
שואל השאלה:
^ התפדחתי להסתובב איתן מה אני יעשה,זה גרם לי לחרדה להסתובב איתן כי פחדתי שיחשבו עליי דברים שליליים בגלל זה,אבל זה לא רק בגלל המראה שלהן זה גם בגלל שאר הסיבות חוץ מהסיבה של זה שהם פגעו בי (ניתקתי קשר רק עם אחת מהידידות שלא יפות לטעמי בגלל שהיא פגעה בי)
אני בן אדם שאכפת לו יותר מידי מה חושבים עליו אז היו לי חרדות כשהסתובבתי עם אנשים כאלה
^ התפדחתי להסתובב איתן מה אני יעשה,זה גרם לי לחרדה להסתובב איתן כי פחדתי שיחשבו עליי דברים שליליים בגלל זה,אבל זה לא רק בגלל המראה שלהן זה גם בגלל שאר הסיבות חוץ מהסיבה של זה שהם פגעו בי (ניתקתי קשר רק עם אחת מהידידות שלא יפות לטעמי בגלל שהיא פגעה בי)
אני בן אדם שאכפת לו יותר מידי מה חושבים עליו אז היו לי חרדות כשהסתובבתי עם אנשים כאלה
אנונימי
^ אני מבין אותך ולכן המלצתי לך ללכת לטיפול
אנונימי
מה הקשר, תטפל בחרדה שלך.
זה לא מצדיק לנתק קשר עם חברים.
זה לא מצדיק לנתק קשר עם חברים.
אנונימית
זה לא קשור חיים, נגיד ומזה נובע חרדה חברתית (אני יודעת מזה חרדה חברתית אבל זה רחוק מלהיות קשור לזה)
אז יכולת לא להסתובב איתם ולשמור על קשר,לנתק קשר בצורה יפה ממש לא ככה
אז יכולת לא להסתובב איתם ולשמור על קשר,לנתק קשר בצורה יפה ממש לא ככה
מה-
יודע מה לא צריך להיות לבן אדם כמוך חברים
יודע מה לא צריך להיות לבן אדם כמוך חברים
שואל השאלה:
^ יש לי חרדה חברתית ואני פוחד מאוד ממה חושבים עליי,אתם לא יכולים להבין אותי?
אם לא היה אכפת לי מה חושבים עליי אז כנראה שהייתי נשאר איתן..
אז מה עדיף שאני אחווה חרדה כל פעם שאני אסתובב איתן?
^ יש לי חרדה חברתית ואני פוחד מאוד ממה חושבים עליי,אתם לא יכולים להבין אותי?
אם לא היה אכפת לי מה חושבים עליי אז כנראה שהייתי נשאר איתן..
אז מה עדיף שאני אחווה חרדה כל פעם שאני אסתובב איתן?
אנונימי
תגיד אתה שפוי?? התפדחת להסתובב עם מישהו בגלל המראה שלו?ויחשבו עליך מה?
למה אתה חושב שאת מישהו מעניין איך נראים האנשים שאתה מסתובב איתם,ועוד ישפטו אותך על זה
אתה צריך לעשות סוויט בתוך הראש דחוף
למה אתה חושב שאת מישהו מעניין איך נראים האנשים שאתה מסתובב איתם,ועוד ישפטו אותך על זה
אתה צריך לעשות סוויט בתוך הראש דחוף
^ לך לטיפול
אנונימי
באותו הנושא: