10 תשובות
זה השיברון לב הכי קשה שיש פשוט תנסי להמשיך בשלך זה בסדר לבכות על זה זה אחד הקשים אם את רוצה לדבר אני פה
שהיא הפסידה, בעיה שלה וזה הכל.
שואל השאלה:
אני בן^^
אני בן^^
אנונימי
אני חוויתי, מובן מאוד ולקח לי גם מלא מלא זמן
אבל פשוט עברתי את זה
כאילו
תדבר עם אנשים אחרים - בין אם חברים שכבר יש לך או ידידים, ותנסה להתחבר אליהם עוד יותר אפילו ולחזק את הקשר עם מי שאתה רוצה
תתמקד בחיים שלך, במה שאתה רוצה להשיג ולעשות
אם אתה צריך אז תדבר עם חבריך על זה גם כדי יותר "להשלים" או באמת כאילו, לזרוק את כל המחשבות ויותר לשחרר מזה
בסופו של דבר אף אחד כנראה לא יישאר לנצח וכולם מתחלפים
אז זו תקופה שתעבור לך, עם הזמן, כמה שייצטרך❤
אבל פשוט עברתי את זה
כאילו
תדבר עם אנשים אחרים - בין אם חברים שכבר יש לך או ידידים, ותנסה להתחבר אליהם עוד יותר אפילו ולחזק את הקשר עם מי שאתה רוצה
תתמקד בחיים שלך, במה שאתה רוצה להשיג ולעשות
אם אתה צריך אז תדבר עם חבריך על זה גם כדי יותר "להשלים" או באמת כאילו, לזרוק את כל המחשבות ויותר לשחרר מזה
בסופו של דבר אף אחד כנראה לא יישאר לנצח וכולם מתחלפים
אז זו תקופה שתעבור לך, עם הזמן, כמה שייצטרך❤
אוי סליחה לא ידעתי בכל מקרה כל מה שאמרתי רק בזכר פשוט תנסה להיתגבר על זה תדבר על זה עם חברים עם צאט אנשים מיפה תנסה לשחרר את זה
בתור אחד שזה קרה לו לפני פחות מחודש, תן לזמן לעשות את שלו, תצא עם החברים שלך כמה שיותר ותנסה כמה שפחות לדבר על מה שקרה איתה.
ככל שתדבר על זה יותר ככה ייקח לך יותר זמן להתגבר מזה.
בסוף זה ההתחלה קשה להבין שלא יהיה יותר את הקשר הזה. אחרי ההתחלה אתה כבר תבין שאולי הקשר הזה לא עשה טוב והיה עדיף שנגמר.
אם אתה צריך לדבר אתה יכול לפנות אליי.
ככל שתדבר על זה יותר ככה ייקח לך יותר זמן להתגבר מזה.
בסוף זה ההתחלה קשה להבין שלא יהיה יותר את הקשר הזה. אחרי ההתחלה אתה כבר תבין שאולי הקשר הזה לא עשה טוב והיה עדיף שנגמר.
אם אתה צריך לדבר אתה יכול לפנות אליי.
אנונימי
מכירים אנשים חדשים, יוצאים מהבית, מבינים שאם זה נגמר כנראה שיש סיבה
מצטרפת לשאלה
אנונימית
מצטרפת לשאלה
באותו הנושא: