7 תשובות
כן ניתקתי, לא מצטער.
כן
אבל התגברתי על זה
כן, אבל לא הצטערתי.
לא יומיים אחרי אבל כן ומאז אני שומרת ממש על הקשר עם החברים שלי
כשאני מנתקת קשרים אני בד"כ לא מצטערת על זה
כן
אני עכשיו במצב כזה ... מהצד שלי כבר ניתקתי קשר,אבל הוא ממשיך לשלוח לי הודעות וreels באינסטגרם, גם שאני לא עונה לו כבר חצי שנה.

אני לא יודע למה הוא מתנהג ככה , הוא צריך להבין כבר את הרמז, אני לא חייב להיות חבר שלו. כאילו הוא כופה עליי להיות חבר שלו, וגם לא נעים לי לחסום אותו.

ואני לא מצטער , כי אני חושב שאנחנו לא מתאימים להיות חברים.... אנחנו נורא שונים באופי , בתחומי עניין וכו.

*בעיניי עדיף להיות בלי חברים מאשר עם ''חברים'' שלא טוב לך איתם , אז מציעה לך לחשוב מה הסיבה שגרמה לך לרצות לא להיות חברה שלו/שלה יותר , ואז לחשוב אם הדבר הזה ''בר תיקון''.
אנונימי