7 תשובות
אין לך מה להרגיש ככה, לכל אחד יש תקופה כזאת אבל זה יעבור ויהיה בסדר. בינתיים תחייכי תנשמי עמוק ואת תעברי את זה. בהצלחה
עזבי אותם תמצאי חדשים
תנסי להכיר ילדים אחרים. אני בטוחה שיש בשכבה או אפילו מחוץ לבית הספר ילדים עם תחומי עניין דומים שיהיו מעוניינים בך.
שואל השאלה:
וזה לא הרגיש לך חסר להיות לבד בזמן שכולם יוצאים ושכל למשל שכמו שהחברים שלי לשעבר עשו עכשיו גם מרכלים עלי ומצפים שמעות לא נכונות
אוף מבינה את זה לגמרי מבאס ממש, חברים זה תקופות אין מה לעשות, זה יעבור
רוצה להכיר?
ברור הם כולם מנצלים אותך כי משעמם להם בבית ספר תהיה ערני מי באמת חבר שלך