4 תשובות
אני מציע לך, לדפדף. אל תעני לה, אל תצרי איתה קשר, כן תהיי מנומסת אבל אל תתקשרי איתה.
thv
אל תעני לה יותר. לנתק את הקשר!
היא בזבוז של זמן.
להתעלם ממנה ולהמשיך בחיים שלך
אל תעשי כלום
היא ניתקה איתך קשר אל תבזבזי על זה אנרגיות