4 תשובות
אני מציע לך, לדפדף. אל תעני לה, אל תצרי איתה קשר, כן תהיי מנומסת אבל אל תתקשרי איתה.
אל תעני לה יותר. לנתק את הקשר!
היא בזבוז של זמן.
היא בזבוז של זמן.
להתעלם ממנה ולהמשיך בחיים שלך
אל תעשי כלום
היא ניתקה איתך קשר אל תבזבזי על זה אנרגיות
היא ניתקה איתך קשר אל תבזבזי על זה אנרגיות
באותו הנושא: