43 תשובות
לא.
לירוק על בן אדם זה לא מכבד.
לא, למה שתירקי עליו
לא, למה שתירק על מישהו. זה רק מראה שאתה לא טוב ממנו
אין כל כך תועלת בלירוק עליו כאילו זה לא משנה
02
לירוק לא
לא
אתה יכול לא להסכים איתו, אבל אם אנחנו רוצים לחיות במדינה מתוקנת, המינימום הוא כבוד
לא לירוק זה מגעיל
שמע אתה בן אדם רע
שואל השאלה:
^^^שמח שאתה מיעוט ושהעם היושב בציון לא קיצוני ושונא.

וויכוחים זה לגיטימי לגמריי. ולהצביע בבחירות כנגד. וגם להפגין כנגד.
אבל ברגע שזה מגיע לביטויי שנאה בפועל, פה אתה מאבד צלם אנוש.

אני שמח לקרוא שדעת הקהל היא מתונה יציבה, גם אם ביקורתית מאוד ובצדק.

אם כי חשוב לזכור שאף מפלגה כרגע לא תצליח לגייס לרדים וגם אל הזמאל יעלה הוא ישב איתך וידחה את הגיוס, מוזמנים לשמוע את יאיר גולן מודה בזה בעצמו כשישב שלא מקליטים אותו. וכל שכן השאר.

כרגע משתמשים בהם כהסחת דעת פוליטית להסתיר את המאבק האמיתי שהוא בית המשפט.


בכל מקרה, אני שמח לראות שעם ישראל הוא עדיין מתוק ונפלא.
אנונימי
שואל השאלה:
(התכוונתי ^4)
אנונימי
לא הבנתי
אתה בעד שאם לא מסכימים עם הדעה שלך, ירקו עליך?
בסדר, יודעת שהחינוך פה לוקה בכבוד, אבל לא ציפיתי לכזה

אאה, קראתי לא נכון
סליחה
נמות ולא נתגייס זו לא דעה לגיטימית
אם מישהו היה הולך עם צלב קרס כולנו היינו בעד לירוק עליו ככה שלא כל דעה אפשר להביע בכל דרך
כל הכבוד לך שירקת עליו עשה לי טוב לקרוא את זה
ברור
אנונימית
שואל השאלה:
^^מזל שאת מיעוט.

וזה שאת לא יודעת להבדיל בין חומרת דעות(קרי, נאציזם -דעה להשמדת כל העם היהודי, ומחלוקת סוציולוגית המובעת מבדלנות) מראה עיוות של המצפן המוסרי שלך.

לא שאני מופתע המצפן המוסרי של השמאל עותת מזמן כשהם בחרו שלמחבלים יש להתנהג יפה יותר מליהודים
אנונימי
חד משמעית יש הבדל אני לא טוען לרגע שלא ואני אפילו לא שמאל
אבל נמות ולא נתגייס זאת אמירה שאומרת בשורה התחתונה זה שאני מצפה שימותו בשבילי ואני לא אתרום כלום למדינה
אני לא יכול רק לכבד אנשים גם אם הם מזלזלים בי יש הבדל בין להחזיק של נמות ולא נתגייס לבין להסביר למה לימוד תורה יותר חשוב מלהתגייס ועל זה אני עוד יכול להתווכח
לא לגיטימי, חא עושים דברים כאלה
זה לא מכבד מצידך.
עלי ירק חרדי בדיוק כזה וזה גורם לי ממש לשנוא את החרדים,כדי שלחרדי הזה לא תתחזק השנאה נגד חילונים אז כדאי לא לירוק
לדעתי מיותר ולא מועיל
לא. זה כמו שתירקי על שמאלני/ימני.
אנונימית
לא, אני גם לא מתה על החרדים, אבל לירוק על אנשים זה לא מכבד
DCC
לא
הוא יהודי לא יורקים על יהודים לא משנה מה הדעות של האחר
מה את בגרמניה?? ככה נאצים היו יורקים עלינו
לגיטימי ממש כאילו
אנונימי
להשתמש בחיילים בתור מגן ולתת להם למות זו לא דעה
העתקת מאנונימי אה, זה לא קרה לך בכלל העתקת מאנונימי בחמות
אנונימי
^^גם אני לא מסכימה עם החרדים ואני עוד דתיה אבל יש גבול. לירוק על יהודי?? מזכיר תקופות אחרות
לא מסכימה איתם אבל למה לא להתנהג יותר טוב מהם? למה להסחף להתנהגות כזאת? אנחנו ערבים או נאצים?? לא!
אחרי שאני שומעת כל יום מכל מקום על חיילים שמתים בשביל שכל אחד ואחת מאיתנו יוכלו לחיות כמו מינימום בני אדם במדינה הזאת זה הכי לגיטימי שיש.
כל הכבוד.
היית צריך לשפוך עליו דלי של שפיך
^^כל הכבוד על זה שהיא יורקת על יהודי אחר? כולנו אשכרה חלק אלוקה ממעל.
ושלא תביני לא נכון אני ממש לא בעדם וגם אני מתגייסת וכל המשפחה שלי מתגייסת
לא, לירוק זו לא דרך לגיטימית להביע מחאה
ואל תשכחו שלעשות דברים כאלה זה לעבור על העקרונות שלנו בתור יהודים, זה מה שמייחד אותנו שאנחנו נוהגים בדרך ארץ ובטח שלא מתנהגים ככה כלפי יהודים אחרים. אז כן החרדים עושים משהו לא בסדר ואני לא מסכימה איתם אבל אין שום סיבה שתגררו להתנהגות כזאת נגד הדת, האמונה והתורה שלנו. ככה ערבים מתנהגים וכמובן שלא בקטע גזעני אבל זה אחד הדברים שמבדיל אותנו מהם, רק שאת ירקת על יהודי!!! מדובר בבן אדם שהוא חלק אלוקה, כל יהודי הוא בן של מלך ומה שהחרדים עושים זה לא בסדר אבל זה לא מבטל את זה שהוא יהודי ושהוא עדיין בריאה של השם יתברך
אני מניח שלא משני הכיוונים.

מצד אחד זה פשוט ממש לא יפה לירוק על אנשים ואני מניח שלא היית רוצה גם שיירקו עליך, אחרי הכל אני מניח שזה נחשב בתור תקיפה.

מצד שני אם המטרה שלך היא הבנה הדדית של שני הצדדים ושילוב אז אבוי כנראה גם דפקת את עצמך והרחקת אותך מהרצונות שלך בגלל חוסר היכולת לשלוט בעצמך, לא נורא, אולי בפעם הבאה תצליח!
אה, וזה שיהודים תקפו חיילות בבני ברק זה בסדר?
הכי נוח להצדיק אנשים שמתבטלים ולא עושים שום דבר שמועיל לאנשים שחיים פה.
זאת כפיות טובה וזה מחליא.
^^^^^מה זה קשור לזה שהוא יהודי? אם הוא היה נוצרי זה היה בסדר? לא, לא יורקים על בנאדם נקודה לא משנה מה הדת שלו
אנונימית
אלימות וכו משום צד לא מוצדקת בלי קשר לדעות שלך
לא, למרות שהרבה חרדים עושים את זה לחילונים, עדיין לירוק זה לא מכבד
למה לא מוחקים אתזה
כן לגיטימי
לוקח מלא מהמיסים ולא מתגייס בושה וחרפה למדינה
אנונימי
עוד ימני מתוסכל שבא להוציא את המרמור שלו על השמאל,בריאות רבה ידידי
התחברות ל