21 תשובות
זה רק החרדים
ואני שונא אותם על זה
ואני שונא אותם על זה
לכאורה אין לי דעה
נמנע מלחשוב על זה, תעשו מה שבאלכם רק אל תחסמו את איילון
נמנע מלחשוב על זה, תעשו מה שבאלכם רק אל תחסמו את איילון
הם באמת לא מתגייסים אבל נשארים בחיים על חשבון אחרים
שהם מתחמקים מאחריות
אנונימי
אני לעולם לא אהיה בקשר עם האנשים האלו
שאומרים את זה
כי חיילים שלנו מתו וכו התגייסו כדי שאותם אנשים שאומרים שימותו ולא יתגייסו ימשיכו לחיות
שאומרים את זה
כי חיילים שלנו מתו וכו התגייסו כדי שאותם אנשים שאומרים שימותו ולא יתגייסו ימשיכו לחיות
שהם פחדנים
תגיד, אתה יודע כמה מהלוחמים הם דתיים? 50 אחוז! והם רק 10 אחוז מתושבי המדינה
ואתה מעז ללכלך עליהם ככה
יש הבדל מאוד גדול בין דתיים לחרדים!
ואתה מעז ללכלך עליהם ככה
יש הבדל מאוד גדול בין דתיים לחרדים!
שואל השאלה:
סבבה אז התכוונתי חרדים
סבבה אז התכוונתי חרדים
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר הם נראים אותו דבר אז חרדים
בסדר הם נראים אותו דבר אז חרדים
אנונימית
לא, זה לא סבבה
יש הבדל מאוד גדול בינהם
והדעה שלי? שמי שאומר את זה מוזמן לבצע את זה אם הוא כל כך בטוח בזה
חרדים ודתיים נראים אותו דבר? איפה אתה חי?
יש הבדל מאוד גדול בינהם
והדעה שלי? שמי שאומר את זה מוזמן לבצע את זה אם הוא כל כך בטוח בזה
חרדים ודתיים נראים אותו דבר? איפה אתה חי?
שימותו כבר באמת ויעזבו אותנו לנפשנו
זכותם המלאה כל עוד הם מקיימים את ההבטחה שלהם
בנתיים הם סתם לוקחים לנו מהחמצן לחינם
בנתיים הם סתם לוקחים לנו מהחמצן לחינם
שזה חוצפה ממדרגה ראשונה
אנונימי
שהם חצופים
לדעתי שימותו עדיף
שימותו והשאר יתגייסו
^רילל פשוט שימותו הם מציעים את זה בעצמם
זה החרדים
לצערי יש אנשים שמתים בשביל שלנו תהיה מדינה ואלה מנותקים רק צועקים "נמות ולא נתגייס" רוצים לחיות על גב של משלמי המיסים
לצערי יש אנשים שמתים בשביל שלנו תהיה מדינה ואלה מנותקים רק צועקים "נמות ולא נתגייס" רוצים לחיות על גב של משלמי המיסים
תראה לי דתי שאומר נמות ולא נתגייס (ספויילר כנראה לא תמצא יותר מ2 כי זה רק החרדים תלמד את ההבדל יא חסר השכלה)
לשאלתך זה לא בסדר בכלל, אני לא סובלת אותם. הטענה שהם לומדים תורה זה סתם תירוץ הם פשוט לא רוצים.
לשאלתך זה לא בסדר בכלל, אני לא סובלת אותם. הטענה שהם לומדים תורה זה סתם תירוץ הם פשוט לא רוצים.
רק החרדים ואני מתעצבן מזה
שואל השאלה:
כן הבנתי שרק החרדים ואתה אל תקרא לי חסר השכלה
כן הבנתי שרק החרדים ואתה אל תקרא לי חסר השכלה
אנונימית
באותו הנושא: