13 תשובות
לא ממש לא
לא
הם רק יעשו פקק תנועה על בסיס יומי
הם יהיו יותר גרועים מהאלה בקפלן אין להם מה לעשות כל היום
לא הם נחוצים
כל עוד לא תראה שניצל בצורת ארץ ישראל תהיה בסדר
החרדים בעצמם לא אבל מסוכן שאין מספיק חיילים
בכנות עדיף שלא יתגייסו, זה הסיבה שהצבא שלנו חזק
הם מסכנים את הביטחון של המדינה הם גורמים למחלוקות ושנאת חינם מיותרת בעם שלנו
לא הם לא
השנאה יותר מופנית כלפיהם
שואל השאלה:
שמעתי שברבה מהם תוקפים חיילים ואנשים שהם לא אוהבים
אנונימי
לא הם סתם בלתי נסבלים ומציקים עם ההפגנות שלהם
חייבים לגייס אותם שזה יהיה חובה ואם יסרבו לגרש אותם מהארץ
זה 10 אחוז אולי
וברור שהם לא מסוכנים מה הם כבר יעשו
אנונימית
בדיוק זה 10 אחוז^