91 תשובות
חד משמעית
זה חזק רצח
אנונימי
אהבתי
אבל יש כאלה שיפגעו
יש לי רעיון
תעשה שלט אבל קטן ממש קטן לא בולט לעין
ותרשום את זה אבל במובן טוב
אני מתהה למה מוגזם זה מצחיק רצחח
לא מוגזם זה סבבה רק תקווה שלא תפגוש ערסים
כן זה מוגזם
כן
זה נראה יותר כמו מחאה נגד משהו מאשר תחפושת
ממש
לא אל
לא מצחיק בכלל. מעליב ומגעיל
זה מאוד מאוד גזעני
זה גזעני
וחרדי שאומר את זה זה פלג קיצוני
זה קורע !!!! רעיון מדהים !!!!
אחלה רעיון
טוב שלך
Map
תלוי איזה בצפר אתה
אימאלהה
הייתי מוותר על זה, זה סתם מעורר פרובוקציות. תקח את זה לצד המצחיק ותשחק את עצמך חרדי עם קצת תוספת הקצנה (כמו שבאמצע איזה משהו תגיד שאתה צריך להתפלל, סתם דוגמה). זה לא יעורר פרובקציה.
זה טוב אבל תדגיש שאתב מתחפש לחרדים הקיצוניים
וואלה אני מת על הומור שחור.. אבל זה טיפה מוגזם לדעתי, יש חרדים שהתגייסו במשפחה שלי ואחד מהם עם פוסט טראומה ואני אישית חושב שזה היה לגמרי הורס אותו לראות את זה כי הוא רגיש בנושא. אבל כל אחד אחר בטח היה מנפנף את זה. סך הכל לא שזה לא אחלה בדיחה אבל עדיף לך לא להסתובב עם זה ברחובות אלה במקומות סגורים עם אנשים שאתה מכיר ומבנים את הבדיחה שלך
זה ממש מוגזם
שתבין עד כמה זה מוגזם
ילד צעק את זה בבית ספר שלי
קיבל השעיה ליומיים
זה נושאים ממש רגישים
כע זה אחד הטובים
מוגזם ברמות יכולים להרביץ לך
זה חזק
לך על זה
מה מוגזם פה? זו לא קריקטורה, יש ממש אנשים כאלה...
וואו מטורף
זה מטורף
בעיקרון אחלה תחפושת אבל בגלל המצב במדינה אולי לא יקחו את זה טוב אז עדיף שתתחפש למשהו אחר או לפחות בלי השלט

כל מי שנגד בגלל שזה "מזלזל" או "גזעני"
תתמודדו זה כל הקטע בפורים - להתחפש למשהו שאתה לא ואין בזה משהו גזעני בכלל להתחפש לחרדי קיצוני, לא יודע מאיפה הבאתם את זה
הוא חרדי קיצוני? לא, הוא חושב שזה יהיה מצחיק להתחפש לאחד? כן
לא נראלי שזה בסדר..
מטורףף.
תלוי
לדעתי לא מוגזם, אבל ההומור שלי יחסית שחור ומוגזם חחח אז מה שבא לך
אהבתי אבל זה גם תלוי איפה אתה גר אם בתל אביב כמובן אבל אם במקום אחר פחות יותר כמו סקילה עליך.
זה יהיה מצחיק
זה אמור להיות יום פורים לא יום פוליטיקה
למה להיות בן אדם מגעיל
בגלל אנשים כמוך נחרב בית המקדש
אנונימית
^^^ זה פורים דיי להתיפיף
חח גדול תעשה את זה
^^ פורים אמור להיות מצחיק
זה לא
^ עובדה
אני צחקתי
^ אני בן אדם שרוב הזמן צוחק, אפילו מבדיחות קרש כאלה שכל כך מטומטמות שהן מצחיקות
אבל הפעם לא צחקתי
זה אחד המגניביםם
פוליטיקה או לא, זה מה שקורה וזה רעיון מגניב רצח
זה מצחיק אבל אל תעשה את זה, יהיו כאלה שיפגעו ויעירו לך על זה
חיחי
זה מוגזם מהסיבה שזה מציג מצג שווא כביכול זה מה שמייצג חרדי, זה מביך ומביש וגורם לשנאה ופילוג וחבל
דווקא מצחיק אבל אולי יהיו כאלה שיקחו קשה
לא זה טוב!!
קורע חחח
אנונימית
ואו זה טוב
אבל זה יכול לפגוע באנשים אז עדיף שלא
כע זה ממש מוגזם
ולא יפה בעיניי
החרדים הם לא כאלו
זה רק חלק קיצונים
זה ממש לא יפה
אהבתי הייתי עושה אותו דבר אם הייתי חושב על זה
זה פשוט לא קשור לתחפושת של חרדי, זה קשור לתחפושת של נטורי קרטא, שזה לבוש שונה לגמרי, חליפה ארוכה נראלי בצבעים מסויימים(לא בטוח) ופיאות ארוכות..

אבל בפורים כלום לא מוגזם..
יאו ילדים בכיתה שלי מתחפשים לחרדים
זה בנים מח3 של יפעת?
זה למה לא.. אנשים לוקחים ללב^
איזה חוסר כבוד יש לך לאנשים
חלחלחחלחל זה קורע אתה האיידול שלי
רעיון מדהים
תתעלם מכל הדתיים הממורמרים פה ולך על זה
מצחיק רצח
אמאא אני בוכה
אם לתלות על כל בני ברק "נמות ולא נתגייס" זה בסדר לדעתי זה בסדר בתחפושת, חוץ מזה פורים אין מה לקחת ללב:)
מקסימום תרשום בקטן ותשים איפשהו על הבגד
מוגזם בקטע טוב
אתה מתכוון נתגייס ולא נמות
אולי תתחפש לחרדי שמתנדב באיחוד הצלה? או ביד שרה? הרבה פחות עוקצני ויותר מקרב ללבות
לא
זה מטורף!
אתה תיצא אחד המלכים עם תעשה את זה.
כן כן כן תעשה את זה זה טוב
כןכן זה מטורף
לא זה לצחוק על חרדים וזה לא מכבד
אני בוכהה זה גאוני
כן.
אנשים יעלבו
לא כדאי לך זה יכניס אותך לריבים
אני חילונית ולהטבית ולדעתי זה לא מכבד
תעשה "
אנונימית
כו
כן תעשה את זה
תלוי לאיזה זרם אתה משתייך בתחפושת
מושלם
כן
לדעתי זה מוגזם, זה יוצא כאילו אתה נגד חרדים ולא כסתם תחפושת
גאוניי בטירוףף
אז תגיד שהתחפשת לחרדים מפגינים ולא לחרדים ואז כן
אני מת זה גאוני
אחי שאלתי אותו הדבר אנימת
כן אחלה
וואי גאוניי חחח
ברור
מה זאת השאלת צומי הזאת
ברור שזה מוגזם
לדעתי לא מכבד בכלל.

זה לצייר חרדים כאילו כולם כאלה
חחח כן מטורףף
אנימת
תתגייסו ותמותו ככה אתם רוצים שירות משמעותי אין שכל הרבה דאגות פי פי