8 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה תקשיבו
אנונימית
שואל השאלה:
כולם ערסים דיי
אנונימית
כע
זה סבבה כזה
לא מידי קשה
השנה סיימתי.
הרבה יותר קשה מהחטיבה, אבל נסבל.
יש הרבה עבודות ל30 אחוז של הבגרות אבל את תעברי את זה בהצלחה.
לא בלתי אפשרי
יא קשה י סבבה
לא היא פשוט עמוסה אבל המבחנים קלים
התחברות ל