33 תשובות
ההפך
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^תחשבי קצת יותר לעומק בבקשה
יש מוזר ויש מוזר
אנונימי
אין רע בלהיות מוזר
ממש לא
כל מי שאין לו חרדה חברתית הוא מוזר? לא והלוואי שהייתי כמוהם
קודם כל מסכימה שהיא מוציאה אותנו מוזרים ופחות נורמאלים
אני חושבת שהיא דבר שגורם לי לרק רע אבל אני לומדת לחיות איתה בשלום ולהילחם בה
וואי ריל מיה לא קרה לי פעם אחת שהיא הועילה לי במשהו סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה התגובות פה מפתיעות אותי
איך יותר מוזר ? כי אתם נמנעים מדברים ? כי אתם נורא ביישנים ? כי אתם עושים טעויות ומתנהגים מוזר מלחץ ?
אנונימי
^^ אי על השותפה
^^
בדיוק
אנונימי
אני פשוט לא רוצה להתקרב לאנשים .. אני לא חושבת על זה יותר מידי כמה שפחות אינטרקציה יותר טוב
כל מה שאמרת
אנונימי
כי אני באה לדבר ואני מדברת מוזר
אני לא עושה דברים שהייתי רוצה לעשות
או שאם אני עושה אני עושה מוזר
היא משפיעה לך על התפקוד תחשוב שאתה כל הזמן פועל בלחץ
ואי מדוייק מאוד!! ^
שואל השאלה:
אוקיי אז אני אסביר לכם את הצורת חשיבה שלי
שנגיד יש אנשים שהם כמו אורן להב ואדיר אלעד
אז החרדה החברתית בעצם יכולה למנוע מאנשים להגיע למצב שהם מציגים את עצמם בעולם כמו אדיר אלעד ואורן להב
כי יש איזושהי מגננה שמתחבאים מאחוריה כדי לא לצאת מוזרים ובעצם ככה במקום לצאת חסרי מודעות, מוזרים ולא קולטים איך הסביבה רואה אותך אז יש מגננה שבמקרה הזה נקרת חרדה חברתית שהיא מונעת מאיתנו להגיע למצב שאנחנו בולטים לרעה/ממזערת משמעותית נזקים
אנונימי
למה את מפתחת את זה ככה מה את מתארת אותנו כאורן להב לא הבנתי
אנחנו פשוט לא מדברים כאילו זה ההבדל
נכון אבל מצד שני זה גם לא גורם לנו להתנהג נורמלי עדיין אולי לא נביך את עצמנו ברשת חברתית כלשהי אבל בסיטואציות חברתיות כן
אנונימית
ואנחנו לא עושים שום דבר מוזר כמוהם הם ממש שמים את עצמם בפרונט ועושים דברים יצוריים ברמה הזייתית
לא נביך את עצמנו פשוט אנחנו לא מתנהגים כמו שהנורמה מצפה באירועים חברתיים
אנונימית
זה שהם יהיו חרדתיים פתאום לא אומר שתהיה להם מודעות
יש גם חרדה וגם חוסר מודעות זה קיים
^ אורן להב בעל מודעות עצמית גבוהה מה ההמצאה
שואל השאלה:
דבר ראשון אני בן, דבר שני אני בשנים האחרונות סובל מחרדה חברתית ואני לא בא להגיד שאתם אורן להב
אני חושב שהחרדה החברתית שלי היא נסיבתית ומוצדקת. היא מונעת ממני להפוך להיות דמות, להגיד דעות מוזרות ולהיתפס כטיפוס מאוד מוזר, חריג וקשה לאכילה. ואני הביישן והשקט שמפחד לדבר עם אנשים אולי פחות מעניין, פחות מנסה לייצר קשרים חברתיים ויותר מופנם
אבל יותר מאופק, יותר בשליטה ויותר במודע על מה חושבים עלי
אנונימי
יש הבדל בין ביידן לחרדתי
אם אורן להב יהיה עכשיו חרדתי זה לא אומר שהוא יפסיק להיות חסר מודעות
אם הוא יהיה ביישן כנראה שכן כי הוא יתבייש לעשות אבל עדיין זה ממש לא מחייב
לא בקטע רע אלייך
זה מוציא אותי עוד יותר מוזר לרוב
אבל יש פעמים שכן
אנונימי
לא. אני חושב להפך.
לא מוזרים פשוט רגישים יותר מהשגרה
שואל השאלה ציניות זה לא הצד החזק שלך אה
שואל השאלה:
^^^^^^^^^אנונימית תשובה מושלמת
אני מזדהה ממש
הרבה פעמים ברשתות החברתיות אני מרגיש הכי פחות חריג ושיש לי שליטה בלהרגיש יותר כמו כולם ובלתמחר את עצמי כפחות מוזר
אנונימי
שואל השאלה:
^^יש ימים מיה
אנונימי
אני לא אמרתי שאני חושבת שהוא מודע כרגע
אני פשוט לא חושבת שחרדה תעזור
לא בדיוק.. זאת לא כל כך צורת החשיבה שלי.
החרדה החברתית שלי התפתחה משנאה עצמית וחוסר ביטחון עמוק. אני עכשיו ככה בגלל תחושות נחיתות לא כי הרגשתי מוזרה והחרדה הצילה אותי . אני נראת דווקא מוזר יותר עם החרדה כי אני מזיעה כל הזמן, מגמגמת, מרעידה את הרגל ומדברת מהר ולא מובן. אני כן מאמינה שאני אדם מוזר, אבל אני בטבעי אדם פרטי מאוד לכן לא הייתי יוצאת לרחובות ומספרת את הסודות והמחשבות שלי אם לא הייתה לי חרדה. אני כן מאמינה שהחרדה שלי גורמת לי באופן כללי להיות פחות אימפולסיבית ויותר מחושבת, וגם ביקורתית יותר עלפי עצמי- אלה הצדדים החיוביים של החרדה החברתית.
אנונימית
מאמי חרדה חברתית מוציאה אותנו מוזרים חחח מה טת רצינית
שואל השאלה:
^^^את חושבת שהוא מודע לזה שאנשים תופסים ממנו כבן אדם מפונק, לא עצמאי, לא בוגר בכלל לגילו ושהפרסום שלו זה בגלל שהוא מביך את עצמו ?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אולי אם הוא יהיה בחרדה החרדה בעצם תגרום לו לחדול, כי הרי אין לו את המודעות אבל מצד שני יש לו את החרדה ואולי מודעות שיש לו קושי במודעות והחרדה בעצם שומרת על דריכות
אנונימי