11 תשובות
תמיד היה לי, פשוט אמרו לי שאני סתם ביישנית עד שהלכתי לאבחון
לא יודע תמיד הייתי מופנם אבל יותר שמתי לזה לב שהתחילו אצלי בעיות בנשימה וזה אז הלכתי לאבחון ואמרו לי שזה נובע מחרדות אז עשיתי 1+1
נולדתי עם זה אני מניח?
אבל האמת שברוך ה בחצי שנה האחרונה אני מתחיל ממש לראות שיפור
מהבית ספר טראומה
האמת שאובחנתי עם חרדה בגיל 6 אז אני לא ממש יודעת להגיד לך איך ידעתי.
אני יכולה להגיד לך שזה בא לביטוי שבכיתה א הייתי חוטפת התקפי חרדה שלא הייתי מצליחה לנשום ולעמוד בגלל שהייתי צריכה לצאת לטיול כיתתי או ללכת למסיבת פיגמות עם חברות או סתם לשבת עם חברים בהפסקה
מאז ומתמיד הייתי ביישן ומופנם, אבל כן זוכר את עצמי פעיל חברתית ודי במרכז העניינים. אני יכול להצביע בערך מתי החרדה החברתית התחילה להיכנס לחיי באגרסיביות, ואני יכול גם להצביע על הסיבה (התעללות פיזית ונפשית מצד אחי הגדול שעיקרה התפרס ע"פ 3 שנים, והרבה מההתעללות נגעה בהורדת הביטחון העצמי שלי לאפס). זה לא שאני לא מאבחן מוסמך או משהו אבל זה כ"כ ברור לי.
חוסר ביטחון עצמי
שואל השאלה:
אני שמחה שזה קצת השתפר :)^
אנונימית
תמיד היה לי
פשוט ככה
שואל השאלה:
כולכם נשמעים מקסימים❤
אנונימית