5 תשובות
אני מפחדת להזמין במסעדה
לא את לא היחידה
ככה זה חרדה חברתית
פחד מהדברים הכי קטנים שיש
.
אנונימית
את לא היחידה גם אני ככה וברוב המקרים חברות שלי מבינות לבד ומזמינות במקומי
אני אישית לא מסוגלת להיכנס למסעדה ולשבת שם
לא יודעת זה לא קורה לי אבל הייתי ממליצה לך לעבוד על זה ולפתח ביטחון עצמי כי באמת אנשים שוכחים אחרי רגע הכל ובסופו של דבר את רובם את לא תראי בעוד כמה שנים