5 תשובות
נראה לי שזה חרדה חברתית לי גם היה את זה.
אנונימי
וואי אני בול כמוך, אני לא מאובחנת עם חרדה חברתית כי אף פעם לא הלכתי באמת לפסיכולוג או פסיכיאטר או משהו כזה. ואנשים בסטיפס לא יכולים לאבחן אותך, אז אני ממש ממליצה לך לנסות לדבר על זה עם ההורים שלך שיקחו אותך לפסיכולוג/פסיכיאטר/וכו'. אני יודעת שזה קשה אני אישית גם צריכה לעשות את זה אבל אני מתביישת לבקש מההורים שלי
מאוד יכול להיות
אבל אנחנו ילדים מהאינטרנט, לא מומחים. תלכי לאבחון :)
אבל אנחנו ילדים מהאינטרנט, לא מומחים. תלכי לאבחון :)
שואל השאלה:
כן אני יודעת שכדאי לי יותר ללכת לאבחון אבל אני די בטוחה שיחשבו שאני מגזימה (ההורים שלי וחברות שלי) אני דיברתי הרבה עם חברות שלי על איך שאני מרגישה גם על דברים שלא קשורים לחרדה חברתית אבל חברות שלי נראה לי בטוחות שמתי שאני מחפשת הסבר אני יותר מגזימה כי אני רוצה תשומת לב וזה די מביך ומעצבן אותי כי אני מכירה הרבה אנשים שמחפשים תשומת לב ואני לא רוצה לצאת כמוהם
כן אני יודעת שכדאי לי יותר ללכת לאבחון אבל אני די בטוחה שיחשבו שאני מגזימה (ההורים שלי וחברות שלי) אני דיברתי הרבה עם חברות שלי על איך שאני מרגישה גם על דברים שלא קשורים לחרדה חברתית אבל חברות שלי נראה לי בטוחות שמתי שאני מחפשת הסבר אני יותר מגזימה כי אני רוצה תשומת לב וזה די מביך ומעצבן אותי כי אני מכירה הרבה אנשים שמחפשים תשומת לב ואני לא רוצה לצאת כמוהם
אנונימית
די בטוחה שכן , את יכולה לעשות באינטרנט שאלון של רקפת אני חושבת על חרדה חברתית וזה אמור יחסית לשקף
באותו הנושא: