3 תשובות
הוא החבר בן היחידים שיש לי (יש לי חרדה חברתית אז מן הסתם שהוא יזם את הקשר)
והיינו חברים טובים במשך חצי שנה והוא אמר לי והיינו ביחד חצי שנה אחרי בערך
הוא אח של חברה שלי. אני גרים רחוק אחד מהשניה אז היה לי קל להתנהל בתחילת הקשר כי לא הייתי צריכה לדבר יותר מדי. הרגשתי אתו יותר מנוח כי הוא היה ידיד שלי לפני כן אבל הזמן הוא מה שגרם לי להרגיש הרבה יותר נוח אתו ולידו.
כן, בהתחלה הייתי חוששת ונמנעת מלהגיד הרבה דברים, אבל היום זה שונה.
לאט לאט נפתחים