7 תשובות
זה בסך הכל מבחן, גם אם לא תצליחי העיקר שניסית ואת יודעת שעשית כל מה שאת יכולה
עכשיו יחסית מאוחר.. הייתי ממליצה לך פשוט ללכת לישון ולבוא רעננה למבחן.
למדת לפני טוב? אולי תעשי מקלחת ותעברי בקטנה ותלכי לישון.
וזה לא סוף העולם מקסימום מועד ב :)
למדת לפני טוב? אולי תעשי מקלחת ותעברי בקטנה ותלכי לישון.
וזה לא סוף העולם מקסימום מועד ב :)
שואל השאלה:
זה המועד ב :')
זה המועד ב :')
אנונימית
הכל יהיה טוב תאמיני בעצמך ובהצלחהה!!
לא למדת לפני? בעיה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
כל הכבוד שאת אושמת דברים כאלה מאנונימי ממש בוגר
אם את כלכך בטוחה בעצמך בואי תחשפי את הפרופיל שלך יא פחדנית מגעילה
כל הכבוד שאת אושמת דברים כאלה מאנונימי ממש בוגר
אם את כלכך בטוחה בעצמך בואי תחשפי את הפרופיל שלך יא פחדנית מגעילה
אנונימית
תקשיבי הייתי גם ככה אני מבינה אותך
תלכי להתקלח ולכי לישון עדיף שתבואי ערנית מחר.. יכול להיות שאת לא זוכרת מעייפות או מלחץ.. בכל מקרה לא כדאי לבוא כשאת עייפה.. וזה סה"כ מבחן באמת שהכול בסדר אני מאמינה בך
תלכי להתקלח ולכי לישון עדיף שתבואי ערנית מחר.. יכול להיות שאת לא זוכרת מעייפות או מלחץ.. בכל מקרה לא כדאי לבוא כשאת עייפה.. וזה סה"כ מבחן באמת שהכול בסדר אני מאמינה בך
באותו הנושא: