6 תשובות
דברי עם ההורים שלך
מים
שירים
לנשום עמוק
תשתי כוס מים קרים, תשטפי פנים, תנשמי עמוק.
כנסי למיטה תרגעי קצת, מוזמנת לשלוח לי הודעה.
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה :))
תנסי להתרכז בנשימות שלך. תעשי את שיטת ה4
4 שניות לשאוף, 4 שניות להחזיק, 4 שניות לנשוף, 4 שניות להחזיק.
ככה כמה פעמים עד שתחזרי לנשום טוב יותר
תשתי קצת משהו מתוק שיעורר אותך, ותשמעי אולי מוזיקה (מה שעוזר לך ומשמח אותך כזה)
וזהוו בתקווה שיעבור מהר
אני פה אם תרצי לדבר :)
שואל השאלה:
זה עדיין לא עובר ויש לי קשיי נשימה מה לעשות
דברי איתי אם לא עבר