תשובה אחת
דבר ראשון תנשמי תזכרי שזה רק רגע כזה והכל עובר ותנסי להיכנס למקום שמח. בכל מקרה אני ממליצה לשתף את אמא שלך בזה היא בטוח תוכל לעזור לך