10 תשובות
זה טוב
תתמתח
זה טוב
שהוא היה טוב
שלא עשית מתיחות אחרי
זה מעולה הגוף בהמשך יתרגל לאימון
שאתה צריך לעשות יותר מתיחות לפני אבל בעיקר שהוא היה טוב
שלא עשית מתיחות לפני האימון ושאת לא ממש בכושר
אם רק התחלת להתאמן אז הגיוני והכל בסדר, אם אצה מתאמן כבר תקופה אז כדאי שתעבוד יותר על טכניקה ולהקפיד מאוד על חימום ומתיחות בהתחלה ובסוף.
זאת בת^
באותו הנושא: