4 תשובות
לא בהכרח
גם לי זה ככה לפעמים
מאמינה שאם הרגשת מאמץ וקושי באימון זה טוב
מאמינה שאם הרגשת מאמץ וקושי באימון זה טוב
לא, תפיסות לא באה לידי ביטוי באיך היה האימון
העיקר זה להגיע לכשל ולחזק את השריר
העיקר זה להגיע לכשל ולחזק את השריר
שואל השאלה:
^ מה זאת אומרת?
^ מה זאת אומרת?
אנונימית
באותו הנושא: