5 תשובות
לא תני בראש
לא תעשי עוד שתי תרגילים
לאלא תסיימי את האימון כמו שצריך כבר התחלת
אם את מרגישה לא טוב או משהו כזה תעצרי
אם הכל בסדר יאללה תני פוש אחרון זה ישתלם אחרי זה3>
אם את מרגישה חולשה או מצב רוח לא משהו תעצרי, אם אין סיבה כלשהי תעשי עוד תרגיל אחד