8 תשובות
אני עשיתי 2 וחצי ברור שזה טוב
מעולה
מעולה
זה בסדר
אנונימית
זה ממש טוב
אני עושה חצי שכיבת שמיכה והגב שלי רוטט
אני עושה חצי שכיבת שמיכה והגב שלי רוטט
זה בסדר
חשמל אחי כל הכבוד
באותו הנושא: