8 תשובות
אני עשיתי 2 וחצי ברור שזה טוב
מעולה
מעולה
זה בסדר
אנונימית
זה ממש טוב


אני עושה חצי שכיבת שמיכה והגב שלי רוטט
זה בסדר
חשמל אחי כל הכבוד