8 תשובות
זה ממש קצת לצהריים, אם באמת הגעת למצב שאת לא יכולה לאכול עוד אז תחכי את הרבע שעה הזאת עד שתהיי שוב רעבה ותאכלי אחרי זה אוכל ולא ממתקים
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני מאובחנת, פשוט חוסר תאבון אני ממש מנסה להחלים אבל ואני באמת אוכלת כבר הרבה יותר
אנונימית
תייגת הפרעות אכילה
את מאובחנת ?

אם לא
מה הסיבה שאת לא מצליחה לאכול?
רגשות אשם? חוסר תאבון?
וואי לא ראיתי שיש לך הפרעות אכילה, תתעלמי ממה שאמרתי, עדיך לך להתייעץ עם איש מקצוע
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אוקיי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי נגיד היום קציצה קטנה אחת וחצי וקצת תפוחי אדמה ואז נהייתי שבעה אבל אחרי רבע שעה אכלתי מלא ממתקים בתחושת רעב
אנונימית
לא הגיוני שאת נהיית שבעה עם תחושת רעב זה כמו להיות לנהוג קדימה על רורס.

תפרטי מה את אוכלת בצהריים יכול להיות שזה עושה לך נפיחות
אנונימי
יכול להיות שזה רעב מוגבר ( התחושה שאת מתארת אחרי שאת אוכלת ואז רעבה למשהו מתוק )
זה קורה בהחלמה מאנורקסיה