4 תשובות
גם אני ככה זה פשוט בגלל שישנים יותר וקמים לצחצח שיניים מאוחר ממש ותמיד עסוקים בטלפון אז לא אוכלים.
תנסי לקום מוקדם ולסדר את השעות שינה שלך ולהחזיר את ההרגלים שלך וזהו
גם אני ככה מכריחה את עצמי חאכול כי אם לא זה יהפוך להרגל
הגוף שלך התרגל ..
אם זה מפריע לך פשוט תכריחי את עצמך לאכול
אנונימי
אולי את פשוט עוסקה בדברים אחרים במקום לאכול, ממליץ עדיין לאכול 3 ארוחות ביום