17 תשובות
לפי דעתי כן
אפילו מומלץ להראות לה שמתעניינים בה
ברור לדעצי זה ממש חמוד
כןן, איזה חברה מדהימה את היא תעריך את זה ממש מבטיחה לך
כן זה ממש חמוד מצידך להתעניין,
אבל יכול להיות שזה יעצבן אותה קצת
אנונימית
יש אנשים שלא רוצים שישאלו אותם
תשאלי אותה אם זה בסדר שתשאלי אותה את זה
אני אישית לא אוהבת ששואלים אותי אם אכלתי כי זה די מוריד לי את הביטחון אבל זאת חברה שלך ובכל זאת את דואגת לה. תעשי מה שאת רואה לנכון.
שואל השאלה:
אז אולי אני אכתוב לה אורצוק יפה שלי אכלת משהו היום? רוצה שאני אביא גלידה ונראה סרט?
זה בסדר?
אנונימית
^כןן, ככה זה מעולה!!
אנונימית
^^כן זה אפילו יותר מבסדר
שמעי שאת חברה מושלמת
אנונימית
לגמרי , אני חושבת שהקלילות בהודעה לגמרי תעזור לה להיפתח ולהיות כנה אבל באותו הזמן זה גם קצת מלחיץ בגלל שאתה מרגיש קרבה לבן אדם ומן כזה מצפון קשה
כן בטח
איך הלך?
אנונימית
שואל השאלה:
ממש טוב הבאתי לה גלידה וראינו גאליס והיא סיפרה לי מה קורה איתה
אנונימית
יופיי שמחה לשמוע!!