4 תשובות
ממליץ בכל מקרה לאכול לאט וכמויות קטנות ככה שלא תכאב לך הבטן ולהפחית עם סוכרים
ממש לא בריא, פוגע בגוף ויכול להגיע עד להתמוטטות
כדאי להתייעץ עם רופא וההורים
כדאי להתייעץ עם רופא וההורים
היי. זה מה שבדיוק יש לי עכשיו.
אני מאמינה שזה לא בריא בכלל
אני מאמינה שזה לא בריא בכלל
אנונימית
הרגלי אכילה של הפרעות אכילה
באותו הנושא: