5 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה את זה כמעט כל יום, אבל הכוונה הייתה להבין אם זה רק אני ככה או שיש עוד אנשים שזה קורה להם
אנונימית
כן אני, כאילו שוקולד פחות אבל חטיף בקלות אריזה משפחתית לבד חחח אני אפילו לא שם לב
הרבה עושים את זה..
חח יפה שלי הכל טוב כולנו ככה. אוכל זה החבר הכי טוב בעולם וזו לא רק את.
אנונימית
בואי אני אספר לך שאם לפיצה לא היו קלוריות, הייתי יכולה לאכול שני מגשים ביום בלי לעצור את עצמי. אותו הדבר עם אוכל וחטיפים
אנונימית