6 תשובות
לא הבנתי, למה שזה לא יהיה בסדר? בסך הכל סדרה, אפילו לא כזו ריאליסטית.
אני לא יכולה לדעת איך זה ישפיע עלייך אבל זה ממש רק כמה פרקים ובקטנה לדעתי לא רואים יותר מדי
^ בעונה השניה עם הדמות של קים אור אזולאי
מהה איך פספסתי את זה איזה פרקים זה
אחותי הקטנה רואה את זה
אנונימית
מה איפה יש בכלל
אנונימית
^ אין לי מושג איזה פרקים אבל זה נראה לי בראשונים אין שם יותר מדי כנראה שהיא פשוט בכלל לא תבין